Bérbeadási ügyintéző (Budapest belvárosi iroda, személyes ügyfélszolgálat)

Nap mint nap ügyfeleink változatos igényeire keresünk megoldást, ezért mindig mozgásban vagyunk: több mint 400 darabos gépjárműparkunkat folyamatosan megújítjuk, belső folyamatainkat munkatársainkkal közösen alakítjuk.

Cégünk, a világszerte jelen lévő és elismert Avis Autókölcsönző itthon közel 50 fős csapattal az egyik legnagyobb országos hálózatot működteti. Külföldi és belföldi vállalati és egyéni bérlők fordulnak hozzánk az év minden napján, akiket a nemzetközi márka által képviselt magas minőségben kell, hogy kiszolgáljunk.

Ez minden munkakörünkben egyéni, felelősségteljes munkát, ugyanakkor csapatban való együttműködést is igényel. A szakmai felkészültségen, megbízhatóságon túl nagyra értékeljük a belső motivációt és a pozitív gondolkodást, melyhez nyitott, támogató munkahelyi légkört biztosítunk. Valljuk, hogy „a jó és a kiváló között a szív a különbség” - Michael Jordan.

Téged keresünk!


Türelemmel és szívesen foglalkozol nap mint nap emberekkel, határozottan kezeled a váratlan helyzeteket is, folyékonyan beszélsz angolul, rendelkezel jogosítvánnyal és vezetési tapasztalattal?

Keressük talpraesett, megbízható, fejlődésre nyitott, új munkatársunkat belvárosi bérbeadó irodánkba, aki nem ijed meg az egyéni, felelősségteljes munkától, ugyanakkor csapatban is jól tud együttműködni, akinek a barátságos munkahelyi légkör mellett fontos szempont a kiszámítható, megbízható munkáltatói háttér.

Milyen feladatokra számíthatsz?


  • az Avis "arca"-ként udvariasan, magabiztosan és szakszerűen szolgálod ki üzleti partnereinket, külföldi és belföldi egyéni bérlőinket
  • személyesen/telefonon/e-mailben tájékoztatod a bérleti feltételekről a hozzánk forduló érdeklődőket, értékesíted a szolgáltatásainkat, bérleti ajánlatokat készítesz, rögzíted a beérkező megrendeléseket a rendszerben, és visszaigazolod azokat az ügyfelek felé
  • precízen kezeled a bérletekhez tartozó dokumentációt és egyéb nyilvántartásokat, felelsz a kiállított és lezárt bérleti szerződések megfelelő tartalmáért
  • szervezed a gépjárművek logisztikáját, a gépjárművezetők napi munkáját, részt veszel a gépjárművek ügyfelek részére történő átadásában és visszavételében

Milyen feltételekre számíthatsz?


  • határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszonyt kínálunk, 3 hónap próbaidővel
  • féléves előzetes beosztás szerinti munkarendre számíthatsz, 2 havi munkaidőkeretben, heti összesen 3-5 nap munkavégzéssel (hétköznap 12 óra, kéthetente hétvégén 6-8 óra)
  • Avis egyenruha viselése a munkakörhöz tartozó követelmény
  • munkavégzés helye: Avis belvárosi iroda - 1051 Budapest Arany János u. 26-28.

A pozíció betöltéséhez elengedhetetlen a folyékony angol nyelvtudás, "B" kategóriás gépjárművezetői engedély és vezetési gyakorlat, illetve az alapvető irodai szoftverek magabiztos használata. Ügyfélszolgálaton vagy recepción szerzett tapasztalat, további idegen nyelvtudás, turisztikai szakképzettség előny, de nem feltétel.

Ha a fentiekből magadra ismertél, jelentkezz a hr@avis.hu címen!



További információk:
Andorka Anikó
Marketing és HR vezető
Tel: (30) 496 2116, (29) 550 465
E-mail: hr@avis.hu



© 2010-2017 Avis Autókölcsönző | AUTO ReFAIRent Autókölcsönző és Szolgáltató Kft. | Belföldi bérlés: (1) 318 4240, (1) 790 5250, (1) 296 6421 | Külföldi bérlés: (1) 318 4685 | Vállalati ajánlatkérés: (29) 550 460, (29) 550 466 | Utolsó frissítés: 2017.12.12.