Részmunkaidős adminisztrációs asszisztens, határozott idő (Vecsés)

Cégünk, a világszerte jelen lévő és elismert Avis Autókölcsönző itthon 50 fős csapattal az egyik legnagyobb országos autókölcsönző hálózatot működteti. Külföldi és belföldi vállalati és egyéni bérlők fordulnak hozzánk az év minden napján, akiket a nemzetközi márka által képviselt magas minőségben kell, hogy kiszolgáljunk. Ez minden munkakörünkben egyéni, felelősségteljes munkát, ugyanakkor csapatban való együttműködést is igényel. Nap mint nap ügyfeleink változatos igényeire keresünk megoldást, ezért mindig mozgásban vagyunk: több mint 400 darabos gépjárműparkunkat folyamatosan megújítjuk, belső folyamatainkat munkatársainkkal közösen alakítjuk.

Téged keresünk!


Szívesen belelátnál egy nemzetközi hátterű autókölcsönző családias légkörű központjának napi működésébe? Precíz és megbízható vagy? Részmunkaidős lehetőséget keresel? Vecsési adminisztrációs részlegünkön napi 3 órás munkalehetőséget kínálunk november végéig - számlázási folyamataink fejlesztésének időtartamára - adminisztrációs asszisztens pozícióban. Jelentkezz hozzánk!

Milyen feladatokra számíthatsz?


  • kimenő (vevői) számlák postázásra történő előkészítése a pénzügyi osztály munkatársainak iránymutatása alapján: gépjárműbérleti szerződések és egyéb szükséges számlamellékletek fénymásolása, szkennelése
  • kimenő posta kezelése, előkészítése: borítékolás, postakönyv kitöltése
  • gépjárműbérleti szerződések és egyéb kapcsolódó dokumentumok lefűzése, archiválása
  • pénzügyi osztály munkájának segítése, egyéb eseti adminisztrációs feladatok elvégzése
  • esetenként a központi iroda más részlegei adminisztrációs munkájának segítése

Milyen feltételekre számíthatsz?


  • részmunkaidős munkaviszony: heti 15 óra, hétfő-péntek napi 3 óra beosztásban (12:00-15:00 ill. megbeszélés szerint)
  • határozott idejű munkaszerződés 2018.11.30-ig
  • nyitott, támogató munkahelyi légkör
  • munkavégzés helye: 2220 Vecsés Ecseri u. 21.

Mit várunk tőled?


A pozíció betöltéséhez középfokú végzettség szükséges. „B” kategóriás jogosítvány előny (pl. postázás stb.), de nem feltétel.

Ha a fentiekből magadra ismertél, jelentkezz a hr@avis.hu címen!



Ha bármilyen további kérdésed merülne fel cégünkkel vagy a munkakörrel kapcsolatban, keress bennünket az alábbi elérhetőségeken:

Andorka Anikó
Marketing és HR vezető
Tel: (30) 496 2116, (29) 550 465
E-mail: hr@avis.hu



© 2010-2018 Avis Autókölcsönző | AUTO ReFAIRent Autókölcsönző és Szolgáltató Kft. | Belföldi bérlés: (1) 318 4240, (1) 790 5250, (1) 296 6421 | Külföldi bérlés: (1) 318 4685 | Vállalati ajánlatkérés: (29) 550 466, (29) 550 460 | Utolsó frissítés: 2018.08.15.